Siuntimo ir mokėjimo informacija

1. Kainos Parduotuvėje ir užsakyme nurodomos Eurais su PVM.

Prekės kaina nurodoma be pristatymo mokesčio. Pristatymo mokestis priklauso nuo pasirinkto pristatymo būdo.

2. Už užsakytas prekes galima atsiskaityti keliais būdais:

– Elektroninės bankininkystės sistema ,,Paysera“;
– Grynaisiais, atsiimant prekes fizinėse UAB „Pirmas žingsnis“ parduotuvėse;

3. Klientas įsipareigoja už užsakytas prekes atsiskaityti nedelsiant.

Priešingu atveju, jis praranda teisę reikšti pretenzijas dėl prekių pristatymo terminų pažeidimo, kadangi pagal Kliento užsakymą prekių siuntinys pradedamas formuoti tik UAB „Pirmas žingsnis“ gavus apmokėjimą už prekes.

 

PRISTATYMAS

1. UAB „Pirmas žingsnis“ įsipareigoja:
prekes pristatyti Klientui ne vėliau kaip per 7 darbo dienas nuo pranešimo iš banko apie Kliento atliktą mokėjimo pavedimą gavimo. Klientas sutinka, jog išimtinais atvejais prekių pristatymas gali vėluoti dėl nenumatytų aplinkybių. Tokiu atveju, UAB „Pirmas žingsnis“ įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Klientu ir suderinti prekių pristatymo terminą.

2. Klientas įsipareigoja:
prekes priimti pats arba užsakydamas prekes nurodo asmenį, kuris jas priims (komentarų laukelyje).

3. Prekės, užsakytos UAB „Pirmas žingsnis“ internetinėje parduotuvėje, pristatomos Lietuvoje:

Paštu siunčiama siunta:

Kaina: pristatymas kainuoja 3  Eur.
Trukmė: 2-5 d.d. po apmokėjimo gavimo. Šventiniu laikotarpiu ar į kaimo vietoves siuntimas gali trukti iki 7 d.d.
Vieta: siunta pristatoma į artimiausią pašto skyrių*. Klientas nurodytu adresu gauna pranešimą apie atkeliavusią siuntą. Su šiuo pranešimu bei asmens tapatybę patvirtinančiu dokumentu siuntinį galima atsiimti pašto skyriuje.
*Siuntos pristatymui į Kuršių Neriją taikomas papildomas mokestis

Kurjeriu per Venipak:

Kaina: pristatymas per kurjerį kainuoja 4,5 Eur, išskyrus Kuršių Neriją (pristatymas derinamas su klientu individualiai)
Trukmė: jei užsakymas apmokamas iki 10 val., prekės pristatomos jau kitą darbo dieną. Apie numatomą siuntos pristatymo laiką DPD kurjeris informuos klientą SMS žinute.
Vieta: Pristatoma tiesiai klientui nurodytu adresu darbo dienomis nuo 8 iki 18 val.
Pasirinkus pristatymą per Venipak, prekės pristatomos Klientui nurodytu laiku. Tais atvejais, kai nustatytu laiku Klientas prekių priimti negali, jis įsipareigoja nedelsiant apie tai pranešti Venipak kliento aptarnavimo skyriui tel. nr.: 8 700 55221, arba el. paštu:sales@pirmaszingsnis.lt arba telefonu  8 37 4092818 37 409280.

Atsiėmimo vietose – mūsų pagrindinėje būstinėje :

Kaina: užsakymas pristatomas nemokamai.
Trukmė: jei prekės nėra vietoje, užsakymo pristatymas gali užtrukti iki 5 d.d.
Apie pristatymo trukmę klientas informuojamas el. paštu.
Vieta: užsakymas atsiimamas fizinėse parduotuvėse:

– Kaune adresu Raudondvario pl. 150

– Prekei esant nestandartinio dydžio ar labai didelio svorio, jei prekes reikia siųsti į Kuršių Neriją ar į užsienį arba jei reikia ypatingai greitai gauti siuntą, pristatymo sąlygas su Klientu deriname individualiai.

– Atsiimant prekę, prašome patikrinti pakuotę, ar ji nėra pažeista (šlapia, sudraskyta, perplėšta ar kitaip išoriškai pažeista). Jei pakuotė pažeista, gavėjas privalo tai pažymėti siuntos priėmimo-perdavimo dokumente. Pasirašius šiame dokumente be pastabų, laikoma, kad siunta perduota nepažeista ir UAB „Pirmas žingsnis“  neprisiima atsakomybės dėl prekių pažeidimų, jeigu tokių pažeidimų atsiradimo pagrindas nėra gamyklinis brokas ir prekių komplektacijos neatitikimų, jeigu šiuos neatitikimus galima nustatyti išorinės prekių apžiūros metu.

– Prekes gali atsiimti tik užsakyme nurodytas gavėjas (žr. 2 punktą). Atsiimant prekes, būtina su savimi turėti ir Lietuvos pašto darbuotojui / kurjeriui / pardavėjui pateikti galiojantį asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą (asmens tapatybės kortelę, pasą ar naujo pavyzdžio vairuotojo pažymėjimą). To nepadarius, prekės grąžinamos UAB „Pirmas žingsnis“, o Klientas neturi teisės reikšti pretenzijų dėl prekių nepristatymo laiku. Be to, UAB „Pirmas žingsnis“ visais atvejais atleidžiama nuo atsakomybės už prekių pristatymo terminų pažeidimą, jeigu prekės Klientui nėra pristatomos arba pristatomos ne laiku dėl Kliento kaltės arba nuo Kliento priklausančių aplinkybių.